luni, 22 august 2011

La mare












In sfarsit, am ajuns, mai bine zis am gonit anul asta la mare (la bulgari) cu tot cu copil si vecini (si copiii lor). Cu viteza peste limita in special pe autostrada bulgareasca, incercand sa ne tinem dupa insotitorii nostri. Cu putin noroc, nu ne-a prins nimeni pana la destinatie, si anume Sunny Beach. Unde a fost foarte frumos (si indestulator, din punct de vedere al mancarii, fiindca asta ma durea cel mai mult), dar cam scurt. Numai cinci nopti.
Or'sicat, am dedulcit-o pe Miruna nu numai la plaja, nisip si apa sarata a Marii Negre, dar si la parcul de distractii, plimbare cu trenuletul, cu bicicleta (aia cu patru roti, specifica statiunilor), discoteca, si altele.
Dupa ce am ajuns acasa, diversi ne-au intrebat cum a fost si daca am patit ceva. Le-am zis ca nu, totul a fost in buna regula, oamenii destul de primitori, camera de hotel acceptabila, mancare foarte buna, plaja curata, fara topless-uri si fara mizerie, loc de parcare din bunavointa personalului hotelului, etc etc. Unii s-au mirat si au inceput sa ne povesteasca despre cunostinte care au avut o gramada de probleme pe-acolo, de la furturi de masini, pana la furturi de organe de la copii!

Peste cateva zile, la stiri, aflam ca la un hotel cam din aceeasi zona s-a furat masina unui roman din parcarea cu plata a cladirii gazda. Omul a petrecut si cateva ore in arestul politiei fiindca a facut scandal ca i s-a furat masina. Povestire cu final nesolutionat, inca. Plus atentionarile presei noastre, cum ca bulgarii ''au stofa de hoti, mai ceva ca romanii''. Mi-e greu sa cred ca sunt mai ceva ca noi, dar eu m-as bucura daca si litoralul nostru ar fi macar ca al lor. Pe jumate.

Pana la anul ne interesam sa vedem care sunt modelele de masini preferate de hotii bulgari. Daca Dacia noastra nu e in top, atunci revenim.

Niciun comentariu: