luni, 31 martie 2008

Excursie la Bucuresti


Ca sa ne ''condimentam'' putin duminica, am iesit cu tupeu pe drumurile noastre toate (nationale) impreuna cu nasii (Simo si Clau) spre meleagurile bucurestene. A patra oara pe luna asta! Intre noi fie vorba, daca m-as ambitiona un pic....mamaaa! ce-as mai conduce si eu pe Dealu' Negru..
























....Si iata ce am facut la Bucuresti. Pai in primul rand, ne-am minunat de politistii (fara burta si fara chelie) asezati strategic din 50 in 50 de metri, spre intimidarea adversarului. Ca deh, vine summitu' pe noi. De fapt pe ei. Asa ca in plin centru bucurestean era curat si frumos, cu floricele si verdeata. De nu stiam, as fi zis ca sunt intr-un oras aproape civilizat. Putin mai incolo de centru, ne-a venit inima la loc: gunoaiele erau tot acolo si tot atatea ca si data trecuta, deci nu s-au civilizat ei peste noapte. Imi facusem griji la un moment dat...

Apoi, dupa ce ne-am ridicat din uluirea in care ne prabusisem, am purces catre Fundeni, sa-l luam la intrebari pe Ovi, asa pe nepregatite (se pare ca a functionat surpriza). L-am gasit bine, optimist si cu chef de gratare, mici, frigarui si ciolan cu fasole, pe de o parte, si chef de condus, de mers cu bicicleta si de iarba verde, pe de alta parte. Eu zic ca e in parametri normali de functionare. Asa ca ne puseram la povesti pret de vreo doua ore, cu narile frematand a primavara. Si cum fiecare familie din propozitie poseda cate una bucata aparat foto, am facut la poze sa ne ajunga.
Avem si o poza cu un paharut de cafea. Smecheria e ca acea cafea la care am ''ramnit'' cu totii a fost luata de la automatul cu pricina din holul spitalului. Si numai cat se vede in imagine a picurat din aparat! Fara gluma! Cu alte cuvinte, ai dat 1 leu (10.000 d-aia vechi) si ai primit....nimic. Buna afacere! (nenumarate poze din alte unghiuri cu paharul cu cafea s-au facut de catre ceilalti prezenti la eveniment).
Mini-excursia ne-a prins bine tuturor, zic eu. Dar cum vorbaraia nu ne-a ajuns nici pe o masea, asteptam cu interes sa se termine sedintele lui Ovi, sa vina si Pastele nostru si 1 Mai-ul ''harnicesc'' (toate evenimentele pica aproximativ in aceeasi perioada). Fiindca putem iesi in sfarsit in formula aproape completa (ca lipsesc aburitii de Terbisti) la ''pascut'' de iarba verde si frigarui.

Sanatate si voie buna tuturor!!

Niciun comentariu: