luni, 24 martie 2008

Iar am fost la teatru



Sambata am revazut ''Faust'' in regia lui Silviu Purcarete. Un spectacol impresionant cu peste 80 de actori, cu scene impinse la extrem, cu decoruri grandioase...ce sa mai! un spectacol intr-adevar muncit pana la cel mai mic detaliu. Se pare ca marea descoperire in materie de actori ar fi Ofelia Popii (foto), a carei interpretare a lui Mefisto a fost de-a dreptul profesionista. In plus, spectacolul a avut si o parte interactiva, astfel incat spectatorilor li s-a oferit sansa sa participe la dansul fantastic din Noaptea Valpurgiei....creepy....




....Si duminica am fost la o piesa de teatru inspirata dupa nuvela ''Nasul'' de Gogol. V-o recomand cu caldura! Povestea unui om care s-a trezit fara nas este redata intr-o geniala combinatie de teatru si muzica de cea mai buna calitate. Protagonistii, Ada Milea si Bogdan Burlacianu (personal il stiam din formatia ''Fara zahar''), ofera un spectacol de-a dreptul superb, plin de umor, ritmuri surprinzatoare, calambururi si siretlicuri lingvistice.

Din pacate, n-am gasit pe net decat un filmulet spre exemplificare:

http://www.youtube.com/watch?v=8MDu7bVaYtA


PS. Mi-a placut concluzia personajului principal: "Se poate trai fara creier / Ah, ce bine se poate trai! / Dar nu se poate trai fara nas...''
Nota: Evident, pozele nu ne apartin...

Niciun comentariu: