luni, 18 mai 2009

Ce zisesi?



Poza n-are nici o legatura, dar exprima foarte bine ce parere am despre ''englezismele'' fortate din limba romana. Dupa ce zilnic suntem bombardati de expresii de genul ''am job-ul de vis , ''target-ul meu este sa...'', ''un nou brand...'', ''ce e trandy vara asta...'', "out fit de senzatie..'' etc, iata ce traducere au oferit reporterii ProTV: ''covorul rosu (cel de Hollywood, n.a.) este pur si simplu glamor (sic) !!!'' M-am putut duce linistita la culcare cu gandul ca orice roman devorator de stiri (inclusiv mamaia mea) a inteles perfect despre ce-i vorba...

Si totusi, chiar nu ne mai incanta deloc limba asta romaneasca?

2 comentarii:

Daniela spunea...

Frumoase poze, frumos copil aveti :) si frumos oras Sibiul...multumesc pentru poze!Asa mai vad si eu cum e pe acasa :)
Si da ...multi au "uitat" limba romana..si au uitat si de unde au plecat din pacate.
De ce ne place sa fim clovni nu stiu..?!
O zi buna!

Roxi si Alex spunea...

@Daniela, multumim frumos si scuzele de rgoare ca am publicat mesajul tau asa tarziu, dar nu prea am apucat in ultima vreme sa deschidem calculatorul! Insa ne vom revansa...