marți, 22 decembrie 2009

Leapsa!

Pai cum sa nu raspund la o leapsa? Mai ales ca sunt rare pe blogul meu super-modest, ca sa zic asa. Am primit-o de la Bogdan, si iacata-o:

1. In ce fel de animal ai vrea sa te reincarnezi?
Soim (de cand eram mica si citeam diverse povesti despre soimi si domnite etc etc...)

2. Ce apreciezi cel mai mult la o persoana?
Umorul, modestia, bunul-simt.

3. Culoarea preferata pentru haine?
Hmm...asta e grea. Sa zicem rosu.

4. O calatorie pe care pe care ai vrea sa o faci si tara pe care ai vrea sa o vizitezi.
Pai si asta e grea. As vrea sa vad Elvetia (cred ca din cauza ciocolatei si a ceasurilor)

5. Citatul preferat.
Primul care-mi vine in minte (oare de ce?) : "O zi fara ras e o zi pierduta" (Charlie Chaplin). Mai sunt si altele, dar sunt prea serioase pentru dispozitia mea de acum.

6. Ce ti-ar placea cel mai mult sa faci?
Sa pictez.

7. Daca nu ai face ce faci in fiecare zi, cu ce ai vrea sa-ti ocupi timpul?
Calatorit, citit, invatat Miruna sa cante la mandolina :)

E bine asa? O dau si eu mai departe celor care mai rasfoiesc din cand in cand blogul (Flavius, Ioana etc).

Nu va zic inca sarbatori fericite, fiindca sper sa revin pana atunci.

Niciun comentariu: