vineri, 19 februarie 2010

Cine n-are bodyguarzi...

Ma duc la farmacie in cautare de pungute sterile de recoltat pipi la bebelusi. Da, exista asa ceva si pe la noi. Nu, nu in spital, doamne-fereste!
Intreb:

Aveti pungute sterile bla bla bla?
Da, avem.
Vai, ce bine! Dati-mi cinci bucati. Si va rog spuneti-mi cum le folosim, cu verdele in sus sau cum?
Pai, nu stim, numai o asistenta va poate spune.
Hmmm....bine, atunci imi puteti spune, in cazul in care reuseste recoltarea, se poate sigila punguta sau nu?
Stupoare! Ochi mari si guri cascate la cele doua farmaciste. Intervine bodyguardul:
Nu, doamna! Continutul se goleste intr-un recipient steril, fiindca pungutele nu se inchid ermetic dupa colectare. Si duceti sticluta la spital.
Multumesc frumos! .....

2 comentarii:

Ropotin Radu spunea...

Vezi de ce este bun bodyguardul.Fi sigura ca la angajare a dat teste temeinice din diverse materii printre care si ceva cunostinte medicale.Problema este in curtea farmaciei pentru ca se pare ca sefeul sau sefa farmaciei a angajat 2 vanzatoare nu 2 farmaciste." E criza fata" si la drept vorbind daca ii dai un halat alb la o vanzatoare de la un oricare super market poti garanta ca este farmacista .. Fetele cunosteau stocul de produse nu modul de folosinta ....Acum ca tot ai deschis subiectul iti voi trimite un sms cu nr lui Gabita daca nu il ai pentru orice problema medicala. Va pup pa.

Roxi si Alex spunea...

Gabi si Radu, din pacate nu erau singurele ''plopiste'' in materie. 99% din farmacistele pe care le-am intrebat habar n-au avut cu ce se mananca chestiunea in cauza. 1% stiu ca exista pungute speciale, dar nu vazusera niciodata. Eu una am aflat de pe net. Fiindca nici asistentele de la pediatrie nu sunt mai breze.
PS. Astept sms-ul