luni, 22 august 2011

Bani aruncati





Pe Valea Oltului s-a reparat drumul. Din nou. Asa ca s-a stat la coada, corespunzator, timp de vreo cateva saptamani la rand, pana cand s-au decis, la un moment dat, sa interzica masinilor mari sa circule pe traseu intre orele 12 si 20. Bineinteles, si noi am avut placerea de a trece prin zona de vreo cateva ori inainte de a se lua masura asta menita sa fluidizeze traficul, cum se zice in limbajul de lemn al rutierilor. Nici n-a durat mult. Vreo ora jumate-doua.

Ultima data cand am stat la coada, asteptarea ne-a fost rasplatita. Am gasit bani!!! Eurocenti aruncati in santul de pe marginea drumului, folosit indeobste pentru colectarea diverselor gunoaie aruncate de soferii trecatori prin civilizatie. Dintr-o ochiada am calculat si am ajuns la concluzia ca daca o puneam pe Miruna sa-i adune, strangeam aproximativ un euro jumatate.

Ne-am lasat pagubasi, mai ales dupa mutra fiica-mii, deloc politicoasa, desigur copiata cine stie de pe la cine. Am auzit ca se apuca de facut autostrada Sibiu-Pitesti. Cu forta de munca din China. Vom fi cu ochii in sapte pe marginea drumului sa vedem ce mai gasim..

Niciun comentariu: