joi, 21 februarie 2008

Revelionul intarziatilor























Acum trei saptamani am fost la un revelion al intarziatilor la Caciulata, cu Bianca si Ovidiu. Intrucat nu ne-a ajuns ''the real thing'', adica revelionul pe bune, ne-am hotarat sa ne mai chefuim o data. Si a iesit chiar bine: am avut parte de chef cu de toate (mai putin fum de tigara, fiindca in mod surprinzator cei peste 200 de cheflii din restaurant au respectat semnul no smoking), ne-am plimbat si am respirat un pic de aer de oua clocite (face bine la sistemul digestiv, am auzit) si un pic de aer de munte (peisajul mi se pare minunat de fiecare data cand il vad), am vizitat a nu stiu cata oara Manastirea Cozia (cam prea aglomerata in sambata aceea, dar la fel de frumoasa), am fi avut ocazia sa ne balacim in piscina hotelului (dar n-am avut costume de baie....)etc.etc.
In plus, in ciuda amintirilor mele evident deformate, statiunea in sine este mai mult decat placuta. Hotelul de 2 stele mi s-a parut mai primitor si mai curatel decat cel de acelasi rang din Budapesta (sa ma dau mare ca am si eu, in sfarsit, termen de comparatie). Oricum, micul dejun a fost net superior decat cel de la unguri. In primul si in primul rand am avut cutit si furculita, si n-am mai fost nevoiti sa mancam ca la iarba verde...
Normal ca ar fi multe de facut pentru a ridica statiunea la ....cum se spune acum? ...standarde europene. Si cum se zice ca ''omul sfinteste locul'', cred ca totul ar trebui sa inceapa de aici. Am observat ca unii nu stiu cum sa se comporte in hoteluri: se urla pe holuri in stil barbar (cam asa faceam in tabere, cand eram putz...asta, mici!), se aud tot felul de troncaneli si trosnete de la cei cazati deasupra ta, ca si cand redecoreaza camera (cu alta mobila, probabil adusa de acasa), se rade becaliceste (sau ciobaneste, cum vreti) si muuuuulte, muuuulte altele. Ca ce altceva poti face intr-un hotel??!?
Una peste alta, sper sa fim sanatosi sa ne mai distram si la alte revelioane de intarziati. Fiindca, parafrazand, doua batai strica, nu doua chefuri...Pai nu?

Niciun comentariu: